Veelgestelde vragen

Inklapbare content

Is mijn betaling/bestelling gelukt?

Dat weet je meteen door de bevestigingsmail. Zodra je die hebt ontvangen, is je betaling gelukt en je bestelling 100% rond. LET OP: We merken dat veel bevestigingsmailtjes in de spam-box terecht komen.

Wat is de levertijd?

Op werkdagen voor 15:00 besteld, de volgende dag in huis

In het weekend worden er geen bestellingen verzonden.

Let op: In deze drukste tijd van het jaar, zijn wij afhankelijk van onze vervoerder voor de daadwerkelijke bezorging. Ondanks dat een bestelling vanuit ons direct wordt verzonden, kan het zo zijn dat de bestelling toch een paar dagen vertraging oploopt. Hier kunnen wij geen garantie op geven.

Kan ik mijn bestelling als kado ergens anders laten bezorgen?

Jazeker! Zelfs een heel goed idee, want onze kerstballen wordt standaard bezorgd in kerstkado verpakking (met daaromheen een stevige verzenddoos), zonder extra kosten! Dit is dé manier om een vriend(in) enorm te verrassen. Je kunt het bezorgadres zelf invullen op het invulformulier.

Zijn de kerstornamenten tot kerst verkrijgbaar?

We doen ons uiterste best de voorraad goed op peil te houden, maar hebben geen ongelimiteerde oplage. Bestel dus snel, want OP = OP!

Hoe worden de bestellingen verzonden?

Alle kerstornamenten worden per stuk in een cadeauverpakking verzonden. In deze verpakking kun je de ornamenten zo kado geven! Om de cadeauverpakking zit een stevige verzenddoos, om de bestelling extra te beschermen tijdens de reis naar jouw bezorgadres.

Aan welke landen leveren jullie?

We verzenden naar Nederland en België.

If you would like to order from a different country than the Netherlands and Belgium, please let us know by sending an email to info@sattieindeboom.nl. We have multiple options available. :)

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland: bij bestellingen tot € 50,- brengen we € 2,45 verzendkosten in rekening. Bij bestellingen boven de €50,- betaal je geen verzendkosten.


België: bij bestellingen tot € 50,- brengen we € 4,35 verzendkosten in rekening. Bij bestellingen boven de €50,- betaal je geen verzendkosten.

If you would like to order from a different country than the Netherlands and Belgium, please let us know by sending an email to info@sattieindeboom.nl. We have multiple options available. :)

Kan ik jullie kerstornamenten ook in 'echte' winkels vinden?

Jazeker! Na de pre-sale zullen wij hier de lijst met winkels plaatsen waar je ons kunt vinden.

Ik wil de kerstornamenten graag in mijn eigen winkel verkopen, kan dat?

Ja dat kan! Stuur even een mailtje naar info@yupindeboom.nl en wij sturen je ons B2B-document met daarin alle informatie toe.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Zodra je besteld hebt, kun je je je bestelling helaas niet meer annuleren of wijzigen. Na ontvangst kun je je bestelling wel eenvoudig terugsturen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. Natuurlijk wel onbeschadigd, in nieuwstaat en in de originele verpakking. Als we je retourzending in goede staat hebben ontvangen, krijg je je aankoopbedrag weer teruggestort.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

In de verzendmail die je van ons ontvangt, staat een link waarmee je een retourlabel aan kunt maken. Je kunt je product(en) dan terugsturen in de doos waarin je de bestelling hebt ontvangen. Let op: kosten voor retourneren komen voor eigen rekening.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?

Wat vervelend! Stuur even een mailtje naar info@yupindeboom.nl, dan zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk de beschadigde producten opnieuw ontvangt.